nannisensliv.blogg.se

Tankar om livet, min vardag och annat smått och gott !

Denna trötthet..

Publicerad 2015-03-09 21:59:38 i Allmänt,

Att jag konstant är trött, ögonen vill inte alltid hänga med vilket också är lite otäckt.. Jag är en sån person som aldrig förstått de här med att folk behöver ta en powernap eller hur dom sen kunnat somna på kvällen. Nu de senaste klarar jag knappt hålla mig vaken till 22, jag kämpar för att inte somna innan. Idag tog jag den där omtalade powernapen hos mamma, var Max 15min men nu sitter jag här och ögonen har velat sluta sig för flera timmar sen. Och nu undrar jag vad de här kan bero på, denna trötthet. Käkar järntabletter och något annat man ska få mer energi av och bättre sömn men de enda som sker är att jag är trött hela tiden.. 

Har ju varit mkt jobb de sista med andra situationer än vanligt men nu har jag ju fasen helg ! 

Sen har även mitt brock som jag kallar/tror de är börjat bråka med mig igen, för över två år sen så åkte jag in till akuten då de gjorde så pass ont, då sa dom att de var en muskelbristning som skulle gå över på 4-6 dagar, när vi sen googlade på de så var de 4-6 veckor, nu har de ju som sagt gått över två år och de bråkar fortfarande, därav jag tror de är ett brock lr liknande. Ska snart på ett läkarbesök så ska försöka få till att dom kan göra ett UL för att se om dom kan se vad de är som spökar om dom kan se om de är ett brock lr vad de kan vara, då kan jag ju sen gå till VC och be om hjälp, något måste dom ju kunna göra åt de kan man ju tycka.. 

Nej nu får de bli att slita min kära sambo från datorn och dra med han och katten in till sängen. 

Från att ha varit en nattuggla till att knappt klara av att vara vaken till som nu 22.00 är inget som är normalt för att vara mig. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela