nannisensliv.blogg.se

Tankar om livet, min vardag och annat smått och gott !

Du är han..

Publicerad 2015-03-14 22:28:17 i Allmänt,

Du är mannen i mitt liv, den pusselbiten jag saknade under de åren vi var isär, är så glad över att vi återfann varandra, att vi nu sitter här 8år senare (från första gången det blev vi), nu har de snart gått 4år sen de åter blev vi, mycket har hänt både bra och dåligt men ändå står vi här nu starkare än någonsin tillsammans. 

Även fast jag ibland blir galen på att du är sån tidsoptimist eller att du är som Alfons Åberg "jag ska bara " , så vill jag inte leva utan dig. 

Det är dig jag ska leva mitt liv med, det är dig jag ska bli gammal tillsammans med. 

Det är du som är min soulmate min Eddy ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela