nannisensliv.blogg.se

Tankar om livet, min vardag och annat smått och gott !

En hektisk men bra lördag.

Publicerad 2015-03-07 21:43:41 i Allmänt,

Dagen har gått i ett och timmarna har flugit fram, vi håller ju på att renovera hallen och vi hade bestämt vilket golv vi ville ha, och de skulle ha kommit in nu men givetvis dröjde de minst nån vecka till, och vänta längre vill vi inte göra när vi har garderob som ska upp på tisdag osv. Så kikade på byggmax hemsida och där fanns de ett liknande golv, så vi for iväg till skövde och inhandlade de och tillbehör, sen är de bara listerna kvar som vi hittat här i stan, dock är dom liiiite svårare o frakta hem då de är 3m långa ju 😊 ! Och som sagt på tisdag kommer garderoben till hallen, så i veckan/helgen blir de att riva de gamla golvet och dit med de nya och montera skjutgarderoben och sen lister sen är hallen klar. Då är nästa projekt liggande panelvägg till sovrummet och sedan köket ! Vårt tredje rum är just nu kontor/där all skit ställs in, men det ska vara kontor tills dess att de kommer en bebis iaf. Så de rummet får vänta ett tag, ska sälja av en massa saker som just nu förvaras där ! 
Nog om renovering 😝 

Timmarna gick fort idag iaf. Nu ikväll firade vi världens bästa Carolina som fyllde år 1/3 då fick hon bara en present lite snabbt så där på själva födelsedagen, så vi tänkte att vi firade när vi var med lediga alla 4 (vi o våra sambos) Så vi hade bokat bord på Pitchers i skövde och åt gott och mkt skratt blev de allt. En mysig kväll helt enkelt ! 
Är så otroligt glad över att jag har en vän som Carolina, hon är inte bara en vän utan även som en syster för mig. Hon är en sån vän som ärligt säger vad hon tycker och tänker även om de kan vara precis de man inte vill höra, men de är sanningen och de är de viktigaste ! Är man nere på botten av nån anledning så får hon en alltid att komma på bättre tankar och ger mig lite ljus i tillvaron. Samt att hon är väldigt bra på att pusha på, att se till att man inte ger upp, vilket jag oftast vill göra när saker går emot. En vän som henne skulle alla ha ! ❤️ 



Huller om buller blev de idag igen men så lär de nog fortsätta, sån är jag 😉 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela