nannisensliv.blogg.se

Tankar om livet, min vardag och annat smått och gott !

Fredag..

Publicerad 2015-03-27 22:58:03 i Allmänt,

Vaknade 06.20 efter knappt 4h sömn och var pigg... Tom så pigg att Nikki fick mat tidigt, de hör inte till vardagen om man säger så. Hade ju egentligen tänkt ta sovmorgon men den sket sig, smsade mamma och sa att jag kunde följa med och hjälpa henne handla åt mormor istället, dock så var jag ju vaken jäkligt tidigt så jag slog på några avsnitt av VBÅ och inväntade att mamma skulle vakna till liv och bli klar. Sen var de full rulle, mormor, maxi, mormor, apoteket, mormor igen, gravarna här i stan, osterian och sen tillslut torget för att hitta lite blommor till min lilla grupp i hallen . Tog även svängen förbi veromoda då det idag var 20% på valfritt plagg, och jag behövde ett par nya jeans så de blev perfekt ! Sen lunchade vi hos mamma innan det var dags att åka till jobbet.. Väl efter jobbet kom jag ju på att jag glömt handla hälften av sakerna som behövdes till kvällens mat här hemma så fick givetvis ta svängen förbi affären igen, och sånt är ju alltid livsfarligt för då hittar man alltid mer grejer som behövs hem, så även denna gång ! Men när jag kom hem så möttes jag av att min kära sambo hängt upp tvätten, de kändes härligt att slippa ta tag i tvätten igen :) ! 

Så nu har vi käkat, kollat på lets Dance och ack Värmland, duschat och ska strax krypa ner i sängen och kika på nya Beck lite så där före ;) ! Och sen förhoppningsvis få sova gott i natt då de imorgon står 8h tidigt jobb på schemat ! Lär väl knappast vara lika pigg imorgon bitti som idag just för att jag är tvungen att gå upp tidigt, men de är väl så det brukar vara :) ! 

Inga vettiga ord här idag heller men nu blir de att torka håret och sen krypa ner bredvid mina favoriter ❤️ 

Snart är denna lång vecka med jobb över, bara 2 pass av 6 kvar nu innan det är lite ledigt (en hel dag ). Och nästa vecka blir de gym simning och ridning, en perfekt vecka med andra ord och lite jobb däremellan :) ! 

Kram på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela