nannisensliv.blogg.se

Tankar om livet, min vardag och annat smått och gott !

Något jag inte trodde om mig själv..

Publicerad 2015-03-25 01:08:30 i Allmänt,

På ett dygn har jag nu läst ut min kära bok jag längtat efter att få hem sen föreläsningen förra måndagen .. 
429 sidor bara försvann så där.. Vilken grym snubbe han är denna Pelle ! Rekommenderar alla att läsa den, den är skriven på ett sånt sätt att alla kan läsa den, inte på ett tråkigt "bok sätt" som gör att man läser tre sidor och sen låter den ligga på hyllan och samla damm, nej den fångar upp en och man kan inte sluta läsa ! 

Blir nog allt att beställa hans andra bok också, snarast !! För vad ska jag nu göra när jag läste ut denna så snabbt? 

Rekommenderar den starkt !! Köp och läs !! 

 

Och kan även rekommendera er ALLA att läsa denna boken, även om ni jobbar/känner/ inte vet ett skit om ämnet/ämnena så lär man sig så otroligt mycket genom denna boken som jag även läste ut, dock lite längre tid men de kan ju bero på att jag inte ägde boken själv utan endast hade den tillgänglig på jobbet ! Men läs denna också! 

Allt från adhd till Gud vet vad ! Skriven  av en helt otrolig psykolog ! 

Mina tips till er denna tisdag natt ! 

Nu blir de att natta kudden och ladda inför handling, grejande och jobb imorgon 😊👍 

Och har ni möjlighet så åk på dessa mäns föreläsningar, ett hett tips, ni lär inte bli besvikna ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela