nannisensliv.blogg.se

Tankar om livet, min vardag och annat smått och gott !

Nu jävlar kör vi !

Publicerad 2015-03-11 09:07:16 i Allmänt,

Sov drygt 3h i natt, och när jag väl vaknar kan jag inte somna om sen... Men vad gör de ? 

Sitter nu och kollar på våra bästa år i väntan på att åka mot gymmet med Carolina, sen blir de att gå ut med mammas hundar, sen blir det badhuset för min del och simma simma simma ! Innan det blir att handla lite lunch och åka och jobba på KSS eftermiddag- sena kvällen !  

Har nog faktiskt aldrig varit så här taggad till att gå ner i vikt ! Nu har jag en app som jag skriver i o räknat kalorier, vilket funkar väldigt bra än så länge, börjar få grepp om de hela. Har sen lördags inte druckit läsk,ätit något godis lr dylikt ! Vilket förut var en vardag, alltid en coca Cola eller en Mer och lite godis på de ! Så jag är fasen stolt, står tom chipspåsar här hemma som jag inte rört och suget har inte varit där heller ! 
Tror de som räddar upp just att jag inte dricker läsk är att jag kan nu dricka hur mkt Ramlösa jag vill, och i min hjärna funkar de lika bra som läsk, de bubblar o de är smak :) 
Dock får jag unna mig nån dag på helgen, men de ska inte vara så jag frossar i mig, utan kanske då bara köper en 33cl Cola , den kan få vara mitt undantag, eller om de blir en pizza en helg . Men jag är en sån person som hellre äter husmanskost och lagar allt från grunden än äter utemat så där är de inget problem! 

Mitt mål är iaf att nå min målvikt tills min födelsedag (25/9) går de snabbare så gör ju inte de något ;) men denna gången jag ska gå ner så ska de vara något jag kan leva efter och som jag kan hålla och på rätt sätt ...! 

Sist jag gick ner dock mkt mer då gick jag ner 30kg, levde på riskakor och yoghurt och mådde inte bra psykiskt efter skilsmässan osv osv.. Och gick ner alldeles för snabbt utan träning vilket resulterade i hängande hud, så på så sett är de bra att Jag fått dessa sambokilon så huden inte hänger ;)  

Men nu mår jag toppen ! Är taggad till tusen och hoppas att se resultat även om de är ett litet resultat snart. 
Dock har jag mycket huvudvärk just nu, och de kan ju säkert ha med sockret att göra, min kropp är ju van vid socker i olika former o nu får den inget av de på de sättet.. 

Nej fortsätta kolla på VBÅ och sen kolla så jag inte glömt packa ner något inför dagen :)

Hoppas alla får en bra dag ! 
Kramar ! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela