nannisensliv.blogg.se

Tankar om livet, min vardag och annat smått och gott !

Söndag

Publicerad 2015-03-08 23:42:02 i Allmänt,

Vilodag vad är de för något påhitt? ;) fick min första sovmorgon på flera månader, vaknade vid 11 , minns inte senast de hände.. Men sen har dagen gått i ett. Vi började riva garderoben i hallen, då vi saknade kofot så tog Eddy till hammaren, och bröt av den, japp de kan man tydligen göra ;) . Så vi for iväg och handlade ny hammare och en rejäl kofot, veckohandlade även på vägen. Väl hemma igen fortsatte rivningen och oj vilken skillnad på hall de blev, att en ändå liten garderob som är platsbyggd sen 70talet typ kan ge så mycket plats när den väl är borta. På tisdag kommer nya garderoben som då blir en med skjutdörrar och mordernare och bättre förvaring :) kommer bli bra . Sen är de bara att börja riva bort golvet och lägga de nya som står här och väntar . Vill ha klart de nu så man kan börja inreda i garderoben med små korgar för olika små pryttlar och även ha nånstans att göra av alla dessa jackor vi tycks ha, vi har ju även köpt ny hatthylla men den vill vi inte sätta upp förrän garderoben är på plats ! 

Vad har vi gjort mer då? Jo sålt alla våra lösa dvd filmer som var 216 st, en hel flyttkartong, nu mer kör vi ju allt via extern hårddisk så onödigt att ha alla dessa filmer kvar, vi sparade väl kanske 10 stycken som är speciella för oss. Sen har vi ju minst 300 brända filmer som imorn åker till ny ägare och de dom inte vill ha får dom göra vad dom vill med :) sen har jag även sålt två jackor. Behöver åka på loppis snart för nu har vi bara gått igenom alla filmer och boxar och jackor, vi har två flyttlådor fyllda med inrednings grejer o prydnads saker osv, så hoppas på att de är nån loppis snart så man kan få ett bord där o bli av med lite bråte som man inte har plats lr ledsnat på ! 

Sen har mitt piercing sug kommit tillbaka igen... Nu är de fyra stycken jag vill göra, tre i öronen på roliga ställen och en smiley :) 

Nu ska jag ta och krypa ner bredvid min fina sambo och vår lilla Nikki och sussa gott ! 



Är ju ledig imorgon och då blir de att vara hundvakt och sen eftersom de ska vara fint väder så tänkte jag ta och städa ur min lilla gula fara, så hon är ren både på insidan och utsidan :)


Hoppas alla haft en fin och bra helg! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela