nannisensliv.blogg.se

Tankar om livet, min vardag och annat smått och gott !

Två dagar kvar..

Publicerad 2015-03-17 22:09:58 i Allmänt,

Två arbetspass kvar innan det är helg, då har jag jobbar 10 dagar i sträck ( föreläsningen igår ingår i dessa dagar) och det känns, först att arbeta på sjukhus i flera veckor och sen "tillbaka till verkliga jobbet", det är skillnad på vart man är då man på sjukhus blir mer "låst" du kan inte röra dig överallt (jag jobbar ju som assistent åt en 10åring), på hemmaplan så har man sina saker man kan göra sina saker, hemma är de mer fysiskt jobbigt men på sjukhus är de mer psykiskt jobbigt att jobba.. Mycket babbel igen ! 

Två dagar kvar till helg iaf och givetvis börjar min hals och mitt knä börja bråka med mig, är ju ledig så varför inte passa på att bli sjuk också? Men förhoppningsvis så stannar de på denna nivån så jag kan få träna ! 
Till helgen blir det iaf att lägga golvet i hallen och sedan montera ihop garderoben, sen är hallen klar !! Vad ska man renovera då? ;) haha! Vi har allt våra planer ! ;) 

Nu börjar det bli dags för sängen känner jag, ögonen går i kors och får nog ta och greja till mitt lilla onda knä innan.. 

Hoppas alla har en bra tisdag ! 😊



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela